Wednesday, January 4, 2012

yeaaa..nak balik...^^

hallow hallow hallow feloozzz,,
apa mcm mood korang hari nie??
masih ok tak?? @ ada yg dh stress gler d sbb kn mslh masing2..
kalau aku stress sbb final ezam..hihi..tp masih ok g lh..masih waras ni
siap leh tulis blog g tu..huahuahua..

ermmm..pejam celik pejam x celik2..hihi..
dh 4 hari kita berada dlm tahun baru 2012 dan bln yg baru januari..
dan dlm pd masa tu aku dh lepas menjawab 3 paper final exam...
fuhhh..lege nye rase..terasa lapang jee dada..mcm kwsn rumput yg telah d mesin rumputnya...ahahah..at least terasa ringan lh sikit beban sbb 3 paper bersamaan dgn 3 subjek dh pn settle d jwb...sktg ni plak tgh dok menggu 4 lagi paper yg akn dtg mengetuk pntu bilik ku..ahahah...

hurmmm..mcm x caye je x lame g aku dh blh balik hometown aku...yipieeee...
happy gler rasa hati ku ini ign menyambut kedtgn cuti sem yg dh x lame lagi..hihi..
lps ni dpt lh lepaskn rindu dkt family..home sweet home terutamanya bilik aku..
ada satu lagi bnda yg bwat aku x sabar nak balik..i got new ank agkt..korang jgn pikir bkn2 lak erk..aku opcoz lh blom kawin g..single mingle pringle nih..
apa yg aku mksd kn dgn "ank agkt" tu ialah my new camera NIKON dxlr..
bnda yg dh lame aku idam2 kn slama nie akher menjadi milik aku gak..hihi..
dgn ini aku nak ucapkn trimas byk2 dkt papa yg tersyg sbb dh makbulkn permintaan aku...yeaaaaaa...papa x lupe pd jnji nak belikn aku camera tu..terima kasih sesgt erk pa..i love u so much n opcoz i love my mama also keh..miss her so much..hhuhu..
well x lame g dh nak balik..aku mmg excited gler..duhai hari2 cpt lh kau berlalu..
wahai sang masa cpt2 lh kau berputar..sesgguh nya aku dh tak sabar nak jejak kn kaki ku ini d tnh kelahiran ku miri sarawak yg tercinta..

ok lah geng2 semua..takat ni je lh utk hari nih erk..aku dh xde pe bnda nak ckpkn lagi..lagi satu aku nak g mndi..nie pn blom mndi lagi trus dok ngadap blog..isk2..bau busuk lh..hihi..tak baek kn aku nih..ok lh as always..
adios amigos...

p/s miri wait for me..here i come...miss u so much sea horse..^^

No comments:

Post a Comment