Thursday, February 9, 2012

Rahsia D Sebalik............????

hello hello hello...
lame dh aku x update blog nie...
mentang2 lh tgh cuti sem kn..
blog pn ikut aku cuti gak...
ahahahaha..
ok, by da way, aku adabnda nak share dgn korang nih
korang nak tak???hihi...
klau nak d persilakn klau xnak pn xpe..
xde paksaan utk korang pn..
hak masing2..

okay2..tanpa membuang masa...
apa yg aku nak share dkt blog aku mlm ni psl "GIFT"
korang tau kn apa "gift" tu @ dlm kata lain nya bermksd "HADIAH"
aku nak tnye korang nie,,pasang telinga btol2 erkk..
pernah tak korang terfikir apa mksud d sebalik stp hadiah xkire lh korang
yg bg @pn korang dpt drpd "somebody"..???
pernah tak korang pikir mkna d sebalik stp pemberian tersebut??mksud aku
well mkna stp hadiah yg korang received tu lh...hihi..
msti xpernah kn..
hurmmmm..well bnda nie lh yg aku nak share kat korang mlm nie..
aku tau dh agak terlmbt utk aku share bnda nie kat korang..
sbb nya dh byk pn org yg share bnda nie..aku saje je nak menanbahkn jumlah carian
org yg share bnda nie..hihi..
"p/s:kpd org yg dh share bnda nie,,jgn plak marah
aku erk..aku tak bermksd nak tiru korang..cuma bnda nie terlintas je mlm smlm
dkt kpla hotak aku nie..jd klau nak mrh korang mrh lh dkt otak aku erk..hihi.."

alamak..terpnjg lh pulak mukadimah aku nie...
ok lah..straight 2 da point keh...
inilah dia mkna2 di sebalik stp hadiah tu..

JAM TANGAN… … … Tanda meningati setiap masa dan waktu.

CINCIN… … …. … .Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG… … … … .Tanda mesra

RANTAI LEHER … … .Ikatan cinta yang perlu perhatian.

SUBANG… … … … .Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT… … … … ..Sentiasa mengambil berat/prihatin.

PAKAIAN/KAIN. .. … .Semoga kasih berkekalan dan dekatselalu.

PAYUNG… … … … .Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI… … .Tanda cinta

BINGKAI GAMBAR… ..Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU… … … … … Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

BUNGA… … … … … Tanda perkenalan dan tanda sayang

COKELAT … … .. semanis cintamu.

LAGU/CD/KAD UCAPAN … … … mengabadikan cinta

SEJADAH DAN ALQURAN… … … tandanya kekasihnya ituvmenyayanginya dunia
dan akhirat.

Satu lagi… . zaman mellinieum.. . .

HANDPHONE… tandanya… . kau jangan lari dariku!!!!.. . .. .aku kan cari
kamu walau dimanapun… melainkan kalau handphone tu ditutup… ..

HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!
MASUK MEMINANG… … tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!

so....amacam..korang dh bc n dh tau x mkna hadiah yg korang dpt tu??
hihi..suke tak???
kalau korang nak gune nie jd panduan nak bg hadiah dkt somebody pn blh gak..
tp nasihat aku jgn lh korang terlampau percaye plak smpai terlupe kuasai allah s.w.t
bnda2 ni semua hnya lh sekadar hiburan je utk suke2..jgnlh plak korang ambik serius sgt keh...
klau nak caye pn berpada pada lh jgn sampai terjerat diri dan membinasakn diri..

okay lh...smpai di sini saja lh karangan aku utk hari nie..
ada masa kita bertemu lagi d karangan aku yg seterus nye..
tu pn kalau aku ada idea erk...

bubye semua...
adios amigos..

No comments:

Post a Comment