Sunday, November 13, 2011

am i bad??sy nie sellfish ke??

msti korang plik kan tgok title aku tu..hihihi...
msti korang tertnya tnya apa cite d sebalik tajuk aku tu...hiiii..
well..sabaq arrrr,,aku nak habaq mai lh nih..ahahaha
aku akn jwb persoalan yg bermain d minda korang tu erkk,,
sabaq2....
gini cite nye..once upon a tyme..ceh2 siap ada plak dh intro yg mcm dlm buku cite mase tyme2 aku kecik2 dulu..ehehe..
ok enough with the nonsense talk..here is wat the story about..jgn plak korang bengang an iklan2 aku tu erk..saje je nak bwat gempak sikit (gempak ker??..ahahah)
ok2..jom aku mulakn cite aku, mcm nih bloggerszzzZZ sekalian,,

JAHAT ker AKU utk ada perasaan syg kat dia???
JAHAT ker AKU utk ada perasaan rindu kat dia???
JAHAT ker AKU utk ada perasaan cinta kat dia???

persoalan2 yg kat ats tu slalu berlegar2 kat dlm kpla hotaq aku..aku slalu berfikir knp harus aku ada semua perasaan tu kat dia smpai lh skrg padahal "DIA" dh ada org len dh pn...hurmmm..tp korang jgn slh paham plak keh..aku tak lh sampai nak meramapas dia drpd insan yg bertuah yg dpt hati dia skrg..mmg tak lh kn..i meant..aku tak lh sekejam tu weii..tp enth lh..kdg2 tu aku blh plak "terindu" kat mamat yg bergelar ex aku tu..salah ke aku ada perasaan tu?? mmg lh salah wei balaq org dh dia tu skrg nih wei(< seriously aku tak penah pn terfikir mahupun berfikir utk merampas dia ok..aku pn kaum hawa gak..aku phm lh perasaan ppuan sbb aku pn spesis yg sama...
tp cuma satu jee lh aku nak mnt maaf dkt makwe dia tu..aku nak mitak maaf lh sbb aku tak dpt buang perasaan syg aku kat dia..
kat sini gak aku nak say tahniah dkt makwe dia sbb berjaya memiliki hati ex aku tu..n jaga lh dia baik2 er..kau bertuah sbb dpt takluk hati dia..
aku hanya dpt memiliki nama dia tp kau(makwe baru dia) dpt memiliki hati dia..
kpd ex pakwe aku..ermmm..aku just nak say tahniah gak sbb dpt jumpa makwe yg lebih best dr aku..kau jg lh dia baik2 erk..n jgn pnh igt pn dkt aku sbb aku tak layak utk d igti(ayt emo gler doeee..)
aku doakn korang bahagia smpai ke ank cucu..aku akn slalu doakn kebahagiaan korang d dunia dan akhirat.. amin..

well..apa pendpt korang lps baca esei aku kat ats tu..ahahaha
meluat lh sgt kn???..ahahahha
enth ape2 tah aku nih...mcm biasa lh there is not much i can said,,as always i will say that im only wanna share here,,,^^
ok lh...cukup dgn cite aku yg enth ape nih..smpai c tu je lh erk..tak leh nak karang dgn lbh pnjg lagi..kang korang plak rasa seengal nak bace kn(apsal lh sengal sgt minah nih nak tulis pnjg2 kisah ex pakwe dia tu,,mcm lh korang kesah kn..ehehe)
last but not least,,assalamualaikum n chios adios amigos..

No comments:

Post a Comment